Moje kompetencje

fot. Fotolia.com

Pytając każdego młodego człowieka o jego cyfrowe umiejętności, otrzymujemy przeważnie odpowiedź potwierdzającą co najmniej dobrą znajomość zagadnień związanych z obsługą wszystkiego, do czego pasuje określenie „cyfrowe”. 

Mając już podstawowe narzędzie (adres e-mail) do komunikacji od/do potencjalnych odbiorców, należy zastanowić się, jakie inne sposoby komunikowania można wykorzystać i jakich narzędzi do tego użyć. Bo e-mail to oczywiście nie wszystko. 

fot. Fotolia.com

E-mail jest usługą sieciową, która często postrzegana jest jako umierająca technologia – w zasadzie zbyt wolna i niepotrzebna w dzisiejszym szybkim świecie. Okazuje się jednak, że jest to podstawowa forma komunikacji w biznesie. 

fot. Fotolia.com

Można mówić, ale niekoniecznie być słyszanym i zrozumianym. To szczególnie ważne, kiedy chcesz dbać o swój wizerunek w internecie. Jeśli poznasz te mechanizmy i zastosujesz je w swojej komunikacji, będziesz bliżej osiągnięcia pożądanego celu.

fot. Fotolia.com

Jak cię widzą, tak cię piszą! Twój wizerunek świadczy o tobie i może być jedną z najważniejszych, i najcenniejszych wartości. W szczególności w świecie biznesu – tego wielkiego i tego małego.

Nowoczesne firmy coraz częściej stawiają na pracę zespołową, projektową, w której współpraca odgrywa najistotniejszą rolę. Niezależnie od tego czy przyjdzie wam współpracować z innymi uruchamiając swój pierwszy biznes, w biurze czy na odległość, warto zastanowić się na tym jak wygląda skuteczna współpraca.