Nasze działania

Bilety na IV edycję ogólnopolskiej konferencji Business Market są już dostępne. Wydarzenie odbędzie się pod hasłem"Jak budować firmę elastyczną i gotową na przyszłość". W programie wystąpienia na temat m.in. strategii, sprzedaży, marketingu, komunikacji, a także networking i spotkania z ekspertami oraz mentorami Programu Rozwoju Przedsiębiorczości.

To może Cię zainteresować! Trwa nabór na jesienną edycję programu wymiany YTILI – Young Transatlantic Innovation Leaders Initiative – dla początkujących przedsiębiorców w wieku 25-35 lat. Zgłoszenia można przesyłać do 30 stycznia. 

Różnie ją nazywamy – błędem, niepowodzeniem, wpadką, klęską. Może się zdarzyć każdemu. Na ogół nie lubimy o niej rozmawiać, gdyż pozbawia nas wizerunku osoby, która nigdy się w biznesie nie potknęła. Na szczęście podejście do porażki zaczyna się zmieniać. Coraz częściej zaczyna być traktowana jako lekcja, która może nas czegoś nauczyć.

Osobowość, obrazek, wartość – to trzy ważne elementy stories i rolek. Jeśli chcemy, by ludzie chętnie je oglądali i angażowali się w nie, warto pamiętać o kilku ważnych zasadach ich tworzenia począwszy od planowania, przez samą realizację, po regularne zamieszczanie. Wszystko po to, by cały czas podtrzymywać relacje z odbiorcami/odbiorczyniami.

Programy wykorzystujące AI piszą złożone teksty, analizują dane, rekomendują rozwiązania, tworzą grafiki, które następnie zamieniają w klipy filmowe. Na usługi sztucznej inteligencji zdecydowały się m.in. Heinz, Nutella czy polska marka HalfPrice. Jak Ty możesz skorzystać z AI w swoim biznesie?