Marketing i budowanie relacji w świecie online
W działaniach marketingowych to nie narzędzia są naszą największą siłą, ale gotowość do dbania o potrzeby i relacje konkretnego człowieka, z którym robimy interesy.
W działaniach marketingowych to nie narzędzia są naszą największą siłą, ale gotowość do dbania o potrzeby i relacje konkretnego człowieka, z którym robimy interesy.
Opracowałeś plan sprzedaży, po kilku miesiącach widzisz, że coś jest nie tak, klientów nie przybywa, przychody ze sprzedaży odbiegają od założeń, a w perspektywie następnych miesięcy realizacja planu jest zagrożona.
Wszystko wskazuje na to, że kluczową kompetencją początkującego przedsiębiorcy jest… empatia. Dobre zrozumienie sytuacji i potrzeb potencjalnych klientów jest kluczowe, jeśli chcesz skutecznie sprzedawać swoje usługi i produkty.
Czy wiesz, kim są Twoi klienci? Jakie cechy ich łączą, a jakie dzielą? Jak zaoszczędzić czas, przygotowując się do procesu sprzedaży? Zacznij od segmentacji, która ułatwi Ci dotarcie do odpowiednich grup klientów.
Opracowanie segmentacji wymaga systematycznego przejścia przez kilka etapów. Rozkładamy dla Ciebie ten proces na części pierwsze i pokazujemy na przykładzie. Weź kartkę, długopis i do dzieła!
Początkujący przedsiębiorcy zwykle mają za mało pieniędzy, materiałów, wsparcia lub czasu. Jednak ich zadaniem jest opracowanie rozwiązania - produktu, usługi, aplikacji mobilnej - które będzie przynosić pieniądze. Pomocne może być błyskawiczne prototypowanie.