Inspiratornia

Ze wszystkich portali społecznościowych Polacy najbardziej lubią Facebooka. Szukają na nim wsparcia, promują zbiórki charytatywne. Drugim najpopularniejszym portalem jest Twitter, na którym większość dyskusji ma charakter narodowy, a słowo „polski” jest odmieniane przez wszystkie przypadki. Na Instagramie rozmawiamy głównie o pięknie i ciałopozytywności, a LinkedIn jest zdominowany przez mężczyzn. 

Czym dla młodych Polaków jest przedsiębiorczość i co o niej sądzą? Co stanowi dla nich najbardziej pożądaną ścieżkę kariery? Jak postrzegają prowadzenie firmy osoby posiadające własny biznes, a jak te, które dopiero chcą go założyć? Na te i inne pytania odpowiada badanie Fundacji Citi Handlowy i Fundacji THINK! „Młodzi a przedsiębiorczość”.

W ostatnim roku wzrosła liczba Polaków, którzy nie oszczędzają na konkretne, określone w czasie cele, ale na „czarną godzinę”, chęć zabezpieczenia przyszłości. Jednocześnie spadł odsetek Polaków deklarujących kontrolę nad swoimi wydatkami - wynika z raportu „Postawy Polaków wobec finansów” Fundacji Citi Handlowy i Fundacji THINK!

Czy wiesz, jak rozwiązania chmurowe będą wpływać na biznes i doświadczenia indywidualnych użytkowników? Spotkaj się z ekspertami od chmury i zyskaj pomysły na wykorzystanie jej w swojej firmie.

Większość polskich firm jest zazwyczaj scyfryzowana dokładnie w takim stopniu, w jakim jest im to potrzebne. Tylko niektóre mają potrzebę przejścia gruntownej transformacji cyfrowej - mówi Anna Strężyńska, Prezes Zarządu MC2 Innovations, b. Minister Cyfryzacji w rozmowie z Marcinem Wandałowskim – redaktorem publikacji Kongresu Obywatelskiego.