Moje kompetencje

Udzielanie feedbacku kojarzy się najczęściej z negatywną informacją zwrotną, czyli korygowaniem innych. Pracując w zespole warto pamiętać, że równie ważne (a nawet ważniejsze) jest docenianie współpracowników.

Nie jest łatwo słuchać uwag, ale też dawać je innym w sposób konkretny i nieemocjonalny. Sprawdź, jak nauczyć się przekazywać informację zwrotną, by skutecznie komunikować nawet trudne tematy. 

Czy wiesz, jak jesteś postrzegany i jak na Ciebie reagują inni - współpracownicy czy klienci? Warto ich o to zapytać i zdobyć cenną informację zwrotną. Przeczytaj, jak to zrobić.

W perspektywie długofalowej izolacja, która obecnie jest środkiem prewencji zdrowotnej, stanowi jedno z większych zagrożeń dla efektywności pracy. Każda praca pośrednio lub bezpośrednio wiąże nas z innymi: jeśli nie z członkami zespołu, to z dostawcami, podwykonawcami, kooperantami, a już na pewno z klientami.

W pracy zdalnej warto zacząć od zadania najważniejszego, zgodnie z zasadą: „żabę, którą muszę połknąć, lepiej połknąć od razu”. Cała późniejsza praca jest dużo prostsza i przyjemniejsza. 

Polityka cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.