Jak pisać posty na LinkedIn, by przyciągały klientów? Model AIDA w praktyce
Ile czasu ma odbiorca Twojej treści na LinkedIn, by zauważyć Twój post? Co sprawi, że przeczyta, zostawi lajka, komentarz lub udostępni?
Ile czasu ma odbiorca Twojej treści na LinkedIn, by zauważyć Twój post? Co sprawi, że przeczyta, zostawi lajka, komentarz lub udostępni?
Planujesz sprzedaż przez LinkedIn? Chcesz wykorzystać sieć społecznościową i metodę Social Selling? Sprawdź, jak się do tego przygotować.
Poznaj nowy sposób podejścia do rzeczywistości w czasach gwałtownych zmian i niepewności.
Zachęcamy do lektury najnowszego wydania naszego newslettera Kancelarii WP LAW, w którym znajdziesz kluczowe informacje o nadchodzących zmianach w prawie pracy.
Czy można osiągnąć sukces finansowy jednocześnie dbając o siebie? Według dr Katarzyny Sekścińskiej, ekonomistki i psycholożki, tak. Trzeba jednak co jakiś czas sprawdzać czy cel nadal nas kręci, a koszty jego realizacji nie są, albo za chwilę nie okażą się za wysokie.
Ustawa o sygnalistach, ograniczenia pracodawcy w trakcie procesu rekrutacyjnego, wakacje ZUS - to tylko niektóre z poruszonych w najnowszym numerze newslettera Kancelarii WP Law tematów. Zachęcamy do lektury.