Jak naprawdę uczyć się na błędach?
Gdy coś poszło niezgodnie z twoim planem i w myślach zaczynasz siebie chłostać za niepowodzenie - zrób “STOP”. Przeanalizuj sytuację i wyciągnij wnioski - na chłodno.
Gdy coś poszło niezgodnie z twoim planem i w myślach zaczynasz siebie chłostać za niepowodzenie - zrób “STOP”. Przeanalizuj sytuację i wyciągnij wnioski - na chłodno.
W biznesie potrzebujesz innych ludzi – wspólników, inwestorów, klientów. By ich pozyskać, musisz zrozumieć ich potrzeby i oferować im to, co jest ważne dla nich. Jak rozpoznać ich potrzeby?
Człowiek z natury łatwiej angażuje się w rzeczy, których naprawdę chce. Co w sytuacji, gdy trzeba wykonać mniej przyjemne zadanie? Przeczytaj i dowiedz się, czy możesz nauczyć się czegoś chcieć.
Czego chcę? Co mnie motywuje? Jakie zadania przychodzą mi z łatwością, a co budzi opór? Gdzie jest klucz do satysfakcji i skuteczności w prowadzeniu mojego biznesu?
Wielu klientów przychodzi do mnie i mówi, że musi wyjść ze swojej strefy komfortu, że to czas, aby opuścić swoją strefę komfortu, że juz dość siedzenia w tej strefie komfortu…
Analiza SWOT najczęściej kojarzona jest z tworzeniem strategii firmy. Ale sprawdza się też świetnie w procesie samorozwoju i wskazywania nowych obszarów do doskonalenia.