Moja firma

Niezależnie od tego, jaki rodzaj działalności prowadzisz – czy jesteś freelancerem, masz start-up czy firmę zatrudniającą ludzi – działasz według określonego modelu biznesowego. Dzięki niemu możesz odpowiedzieć sobie na kluczowe pytanie: „Dlaczego klienci kupują moje produkty/usługi, czyli za co mi płacą”.

Co ma wspólnego strategia biznesowa z teorią ewolucji? Dlaczego przedsiębiorcy powinni korzystać z taktyki Bruce’a Lee? Jak stać się “Chinami” swojej branży? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w prezentacji STRATEGIA NA NOWE CZASY Wojciecha Ławniczaka – moderatora procesów innowacji i twórcy modeli biznesowych opartych na podejściu human-centered.

Pomysł na usługę czy produkt to pierwszy krok do stworzenia własnej firmy. Jednak zanim to nastąpi, trzeba podjąć szereg konkretnych działań, które pozwolą rozpocząć sprzedaż. Opisaliśmy je szczegółowo w naszej najnowszej publikacji – Przewodniku Rozwoju Biznesu.

Rozwiń komunikację z klientem dzięki wskazówkom D. Sandlera, autora bestselleru “Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji”. Pomaga on stworzyć skuteczny schemat procesu sprzedaży.