Moja firma

fot. Adobe Stock

Chcemy skutecznie sprzedawać i zastanawiamy się, jak się za to zabrać, czy to jest trudne, czy tylko dla wybrańców, czy my się do tego nadajemy? Dlaczego jednym to się udaje, a inni tego nie lubią? Czy to jest konieczne, aby osiągnąć sukces? Jak się do tego zabrać, żeby przyniosło efekty?

fot. AdobeStock.com

USP w tłumaczeniu dosłownym to unikalna propozycja sprzedaży. Jest to wartość lub cecha, która wyróżnia naszą ofertę od pozostałych w danej branży. Chciałbyś wyróżnić się na tle konkurencji i zyskać nowych klientów? Jeśli tak, to przystąp do opracowania USP – odkryj i nazwij cechę, atrybut, czynnik, na których zbudujesz komunikację z klientami.

fot. Fotolia.com

Mam już ciekawy produkt lub pomysł. Chciałbym założyć własną firmę i zarobić na sprzedaży tego pomysłu. Czy do tego nie wystarczy moja pasja? Po co mam coś planować, skoro przyszłości nie da się przewidzieć? Gdy klienci zobaczą to, co wymyśliłem, wpadną w zachwyt i nie będę mógł się opędzić od propozycji.