Inspiratornia

Działania reklamowe w social mediach bez względu na aktualną sytuację są konieczne - nawet jeśli niektóre marki mają obecnie przestój, to przyjdzie czas na „odrodzenie”, powrót do normalnego funkcjonowania. Trzeba być wtedy gotowym na nowego klienta - mówi Wioletta Odalska - właścicielka agencji social media “SociaLucky” w rozmowie z Anną Bichtą i Małgorzatą Polak z redakcji Rozwijamy.edu.pl

Gościem specjalnym wydarzenia networkingowego Zero Waste & Eco Trends była pani Małgorzata Gęca z Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste. W rozmowie z Anną Bichtą i Małgorzatą Polak z portalu Rozwijamy.edu.pl wskazuje, jak trend zero waste wpłynie na gospodarkę i indywidualne wybory konsumentów.

Skąd wiesz, że owoce, które zjadasz, mają odpowiednią ilość substancji odżywczych? Jak działają na nas tajemnicze polifenole? Na te i wiele innych pytań odpowiadają dr Katerina Makarova i dr Katarzyna Zawada ze SmartBerries - autorki aplikacji, która wykrywa to, co zdrowe w owocach.