Moje kompetencje

Widoczność na rynku, zaufanie, wizerunek eksperta, wyróżnik na tle konkurencji, indywidualna przewaga – to tylko niektóre korzyści, które daje atrakcyjna marka osobista. Jej największą siłą jest spójność i autentyczność. Żeby taka była, już na początku trzeba precyzyjnie odpowiedzieć na pytania: co unikatowego komunikujesz, do kogo dokładnie, w jaki sposób i gdzie, a następnie konsekwentnie trzymać się swoich odpowiedzi.

fot. Pexels.com

Tworząc jakiekolwiek treści (np. komentarze na portalach prasowych) i udostępniając je w sieci, korzystając z różnych portali – i to nie tylko portali społecznościowych, ale np. blogów czy magazynów zdjęć – musimy pamiętać, że każdy materiał ma wpływ na nasz sieciowy wizerunek.

fot. `Pexels.com

Mówi się, że dobre wrażenie można zrobić tylko raz. To z pewnością tyczy się także wystąpień publicznych, podczas których od pierwszych chwil powinniśmy zadbać o energię wystąpienia, przyciągnięcie uwagi odbiorców i wywołanie w nich emocji i zainteresowania.

fot. Pexels.com

Gdy już masz cel prezentacji, wiesz do kogo będziesz ją kierować, masz wszystkie potrzebne dane i materiały, to czas, aby zacząć tworzyć treść, dobrać formę, nadać porządek, po to, aby przekazać wszystko, na czym Ci zależy, w sposób prosty i klarowny.