Jak pisać posty na LinkedIn, by przyciągały klientów? Model AIDA w praktyce
Ile czasu ma odbiorca Twojej treści na LinkedIn, by zauważyć Twój post? Co sprawi, że przeczyta, zostawi lajka, komentarz lub udostępni?
Ile czasu ma odbiorca Twojej treści na LinkedIn, by zauważyć Twój post? Co sprawi, że przeczyta, zostawi lajka, komentarz lub udostępni?
Planujesz sprzedaż przez LinkedIn? Chcesz wykorzystać sieć społecznościową i metodę Social Selling? Sprawdź, jak się do tego przygotować.
Czy można przestać się bać wystąpień publicznych? Łukasz Kępiński, CEO i założyciel Tears of Joy, przekonuje, że tak. Ma na to 13 sposobów. Z dużą dawką humoru zaprezentował je podczas wystąpienia na Business Market.
Widoczność na rynku, zaufanie, wizerunek eksperta, wyróżnik na tle konkurencji, indywidualna przewaga – to tylko niektóre korzyści, które daje atrakcyjna marka osobista. Jej największą siłą jest spójność i autentyczność. Żeby taka była, już na początku trzeba precyzyjnie odpowiedzieć na pytania: co unikatowego komunikujesz, do kogo dokładnie, w jaki sposób i gdzie, a następnie konsekwentnie trzymać się swoich odpowiedzi.
Jak napisać to jedno zdanie, które będzie esencją twojego działania biznesowego i powie, jakie problemy potrafisz rozwiązać? Podpowiadamy!
Warto wymyślić i wyćwiczyć formułę krótkiej prezentacji swojego pomysłu lub firmy, by skutecznie zainteresować słuchaczy i zostać zapamiętanym na spotkaniu biznesowym.