Nasze działania

Izabela Bernau-Ławniczak - szefowa projektów badawczych w Very Human Services oraz członkini Service Design Polska. Od 2017 roku wykładowczyni na Collegium Da Vinci, od 7 lat menadżerka produktu i projektantka usług/produktów spożywczych w KL Energy. W latach 90-tych zajmowała się marketingiem i PR-em. Zajmuje się rozwijaniem różnorodnych biznesów i usług ( m.in. sprzedażowych, lotniskowych, bankowych, gastronomicznych, medycznych, muzealnych) w oparciu o potrzeby użytkowników i silne sygnały zmian rynkowych. Łączy doświadczenie strategiczne i umiejętności analityczne/badawcze z obszaru human centred design (customer experience, service design i design research), doradca mentoringowy. Współautorka narzędzia metodycznego “Otwarte Karty”. Inwestorka.

Monika Gawanowska - trener, strateg, coach, autorka książki "Marka osobista bez tajemnic". Specjalizuje się w personal brandingu i LinkedIn. Od początku 2018 roku przeszkoliła kilka tysięcy osób online i offline. Wystąpiła przed mniejszą lub większą publicznością kilkadziesiąt razy. Autorka wielu publikacji, m.in. w magazynie „Tygrysy biznesu”, „Press”, „Marketing w Praktyce”, "Social media manager", "Lider branży edukacyjnej" oraz w "Dzienniku Gazecie Prawnej". Ekspert platformy Her Impact, na której dzieli się wiedzą o LinkedIn, wspierając kobiety w rozwijaniu ich kariery zawodowej. Współpracuje z osobami indywidualnymi, przedsiębiorcami, prowadzącymi małe firmy, jak i z organizacjami zatrudniającymi po kilkaset osób w branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, inwestycyjnej, PR, motoryzacyjnej, IT, budowlanej i FMCG.

Olimpia Jenczek - specjalista do spraw kreowania wizerunku w sieci. Zawodowo zajmuje się komunikacją i kreowaniem wizerunku w mediach społecznościowych - zarówno marek komercyjnych, jaki i organizacji pozarządowych. Jej ulubioną formą komunikacji jest Instagram Stories, relacjonowała między innymi takie wydarzenia jak: Finał WOŚP, Pol'and'Rock Festival, Festiwal Górski im. Andrzeja Zawady, Sektor 3.0 oraz Slot Art Festival. W życiu zawodowym napędzają ją szkolenia z zakresu promocji. Autorka książki "Nie zostawaj w tyle – jak wykorzystywać media społecznościowe do promocji i komunikacji działań NGO.

Urszula Szwed - współautorka produktu „Otwarte karty” - autorskiego narzędzia pomagającego grupom zamieniać się w usprawniać dialog i poprawiać, poprawiać komfort i atmosferę pracy. Od 8 lat współłaścicielka studia projektowe Dinksy (odpowiedzialna za rozwój biznesu oraz sprzedaż produktów i usług), doradczyni biznesowa pomagająca małym i małym firmom osiągającym wielkie cele związane ze sprzedażą. W latach 2010-13 dyrektor kreatywny w grupie marketingowej ArtGroup. W poprzednich poprzednich wydarzeniach wydarzenia i konsultantka wizualna (EuroZet, agencja PR-owska, Festiwal Producentów Filmowych „RegioFun”). Mentorka w programach poprawiających rozwój młodych biznesów. Laureatka nagród Śląska Rzecz oraz nagrody Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych za projektowanie innowacyjnych produktów i usług. 

Małgorzata Wardaszka-Deręgowska - strateżka marki i komunikacji, zanurzona w nurcie HCD (human centered design), moderatorka Design Thinking. Na co dzień pracuje z firmami z sektora MŚP, a także z młodymi, dopiero startującymi biznesami. Twórczyni podcastu "Marki Testowane na Ludziach", w którym udowadnia, że małe biznesy mogą mieć wielkie strategie. W ramach Inkubatora Uniwersytetu Warszawskiego i Akademii im. Leona Koźmińskiego prowadzi ze studentami zajęcia z projektowania strategii marki w duchu H2H. 

Izabella Woźnicka - adwokat WP LAW KANCELARIA PRAWNA WOŹNICCY & PARTNERS, mentor, szkoleniowiec. Specjalizuje się w postępowaniach sądowych z zakresu prawa gospodarczego, cywilnego, w tym w skomplikowanych procesach odszkodowawczych, reprezentuje również Klientów w postępowaniach ekstradycyjnych i deportacyjnych. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi podmiotów gospodarczych. Wspiera Startup’y, doradza stowarzyszeniom oraz fundacjom. Doradza klientom w zakresie organizowania działalności gospodarczej, przeprowadzając dla nich audyty, tworząc schematy działania oraz wdrażając procedury dla ich prawidłowego funkcjonowania.

Patryk Adamczyk - współzałożyciel i dyrektor zarządzający Be About | Hybrid Agency. W poprzedniej roli jako dyrektor projektów strategicznych, a następnie dyrektor marketingu i obsługi klienta Grupy Absolvent. W ostatnich latach jako brand manager segmentu video w Grupie Onet-RAS Polska odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii marketingowej, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji, realizację kampanii 360. Karierę w obszarze marketingu zdobywał m.in. w firmie kosmetycznej Johnson&Johnson, gdzie odpowiadał za budowanie wizerunku i komunikacji dla kilku marek w Europie Środkowo – Wschodniej i krajach bałtyckich. Posiada bogate doświadczenie w planowaniu kampanii zarówno standardowych (ATL i BTL), jak i niestandardowych (Social Media, Ambient, Event). Autor tekstów reklamowych, scenariuszy spotów kinowych, telewizyjnych oraz radiowych. W PRP odpowiedzialny za prowadzenie warsztatów w zakresie marketingu i budowania unikalnej wartości sprzedaży oraz konsultacje indywidualne pomysłów biznesowych.

Krzysztof Bazyl - Talent Management Mentor, menadżer, coach, trener i konsultant, partner merytoryczny Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu ludźmi, procesami i projektami w największych międzynarodowych firmach sektora FMCG oraz B2B. Zdobywał wiedzę, pracując w różnych obszarach organizacji takich jak: operacyjny, finansowy, a największą część przeznaczając na zarządzanie sprzedażą i marketingiem. Od lat prowadzi treningi z zakresu tworzenia strategii firm, biznes planów, zarządzania zespołem, zarządzania kluczowymi klientami, a także z obszarów efektywności sprzedaży i cross sellingu. Od 2012 prowadzi mentoring i life coaching dla kadry menadżerskiej. Prowadził Szkołę Trenerów Biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jest certyfikowanym coachem, trenerem metodologii FRIS. Jako konsultant doradza w dużych firmach polskich i międzynarodowych. Jest członkiem rady programowej PRP i prowadzi szkolenia w zakresie planowania strategicznego w biznesie.

Arkadiusz Dyl - trener, coach, konsultant. Doświadczenie zawodowe zdobywał przez 15 lat pełnienia funkcji menedżerskich i specjalistycznych w firmach o profilu sprzedażowym i usługowym. Od 2001 jest przedsiębiorcą. Świadczy usługi doradcze, szkoleniowe i coachingowe. Certyfikowany Coach International Coaching Community, konsultant i doradca biznesowy. Absolwent programu „The Essential of Systemic Coaching and Constellations” CCE, ICF. Absolwent socjologii Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Jest autorem programów szkoleniowych z dziedziny coachingu menedżerskiego, kompetencji przedsiębiorczych, sprzedaży i zarządzania. Prowadzi treningi umiejętności, wykorzystując metodologię warsztatową – organizowania i wykorzystywania doświadczeń uczestników, dzięki czemu odbiorcy jego szkoleń podkreślają ich praktyczność. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Prawa i Zarządzania im. Chodkowskiej w Warszawie. Pasjonat rozwoju osobistego ludzi, mądrych książek, dalekich podróży. W Programie prowadzi szkolenia w zakresie podnoszenia kompetencji osobistych, sprzedaży i marketingu.

Karol Gagatko - adept sztuk social media i digital marketing. Od 2017 do 2019 roku zawodowo związany z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, gdzie współtworzył całość komunikacji w Internecie, a z którą jako wolontariusz działał już od 2013 roku. W roli prelegenta uczestniczył m.in. w Czwartkach Social Media i TechKlubach. Prowadził szkolenia m.in. dla Eurodesku, Fundacji FRSI, Kaliskiego Inkubatora Przedsiębiorczości, Bielańskiego Integratora Przedsiębiorczych czy Bielańskiej Akademii Umiejętności. Miał także okazję występować na Content Espresso, Digital Workplace Meetup i Finale Programu Projektor - Wolontariat Studencki. W ramach pracy w Fundacji WOŚP współorganizował i prowadził prelekcje w ramach szkoleń dla grup medialnych działających w ramach Pokojowego Patrolu, zajmującego się komunikacją fundacji podczas takich wydarzeń, jak choćby Finał WOŚP czy Festiwal Pol'and'Rock. Ukończył stosunki międzynarodowe na UJ w Krakowie. Aktualnie związany z agencją Plej, gdzie współtworzy komunikację w mediach społecznościowych jednej z największej sieci komórkowej w Polsce.

Wojciech Ławniczak - Ceo Very Human Services. Doświadczony strateg, moderator procesów innowacyjnych, przedsiębiorca. Jeden z pionierów service design w Polsce, współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services - agencji zajmującej się badaniami i projektowaniem. Współpracuje z firmami i organizacjami w obszarze strategii, innowacji i designu. Inwestuje w modelu venture design.

Michał Pyka – wiceprezes AEDMAX.PL, ratownik medyczny, pielęgniarz, strażak – ratownik wysokościowy. AEDMAX.PL, której jest współzałożycielem prowadzi działalność od 2012 roku. Firma dostarcza apteczki, defibrylatory i inne sprzęty ratujące życia, oraz szkoli z zakresu pierwszej pomocy. Razem ze swoim wspólnikiem zaczęli od biura w McDonaldzie, po trzech latach zespół składał się z 6 osób, dzisiaj zatrudniają 16 osób i generują 15 mln. obrotu rocznie. Przez pierwszych kilka lat spotykali się z każdym klientem osobiście, jeżdżąc po Polsce i robiąc po 90 tyś. km rocznie. W 2017 r. zdecydowali się, że budują pierwszy sklep internetowy - raczej jako katalog internetowy produktów. Dzisiaj wszystkie strony i sklepy internetowe "przyprowadzają im" 95% klientów, a 30% transakcji odbywa się online. Wiedzą, że za 3 lata zdecydowana większość transakcji będzie odbywać się w sieci. Dlatego inwestują w internety praktycznie wszystkie zyski, bo wiedzą, że to się opłaci.

Mirosław Stochaj - specjalista z zakresu rachunkowości zarządczej i kontrolingu komercyjnego. Posiada ponad 25 lat doświadczeń w finansach przedsiębiorstw, zarządzaniu ludźmi oraz kierowaniu grupami projektowymi w międzynarodowych firmach sektora FMCG oraz Medical Devices & Equipment. Zdobył wiedzę, pracując w różnych obszarach finansów, wsparcia biznesowego oraz w działach komercyjnych, gdzie jako manager był odpowiedzialny za zarządzanie wieloosobowymi zespołami, za tworzenie i realizację strategii finansowej, biznes planów, za prowadzenie projektów rozwojowych i restrukturyzacyjnych. Od wielu lat prowadzi treningi i pracuje jako konsultant z zakresu zarządzania finansami przedsiębiorstw i kontrolingu finansowego, prowadząc warsztaty i szkolenia między innymi we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie (moduły finansowe na Podyplomowych Studiach Zarządzania Sprzedażą oraz MBA IT), a także realizując bezpośrednio projekty konsultingowo - szkoleniowe z zakresu finansów dla działów komercyjnych. W tym charakterze współpracował z dużymi firmami polskimi i międzynarodowymi. W Programie prowadzi warsztaty z planowania i zarządzania finansami w firmie.

Wojciech Wereszko - twórca i właściciel True Leader, były oficer JW GROM i Formoza, przywódca, praktyk w zakresie planowania i motywowania.Wiedzę zdobywał dowodząc Polskim Kontyngentem Wojskowym w Zatoce Perskiej oraz w trakcie misji ISAF w Afganistanie, planując i organizując proces szkolenia. Obecne koncentruje się na budowaniu efektywnych zespołów zadaniowo-projektowych (z wykorzystaniem metodologii FRIS i Facet5), zarządzaniu i ocenie ryzyka w projektach, budowaniu długofalowych strategii biznesowych. Wspiera kadrę zarządzającą w kierowaniu procesami produkcyjnymi. Pracuje z firmami z branży IT w tworzeniu spójnych koncepcyjnie i efektywnych zespołów programistycznych. Przenosi w środowisko biznesu standardy skuteczności i jakości wywodzące się ze świata sił specjalnych. Trener i mentor w Programie Rozwoju Przedsiębiorczości.

Krzysztof Wroński - specjalista marketingu i analityki internetowej. Właściciel firmy szkoleniowo konsultingowej SEMhouse oraz współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki. Prelegent licznych konferencji branżowych, m.in.: I love Marketing, Kongres Online Marketing, Internet Beta, semKRK. Wykładowca studiów podyplomowych na AGH w Krakowie na kierunku Marketing Internetowy. Autor licznych publikacji w czasopismach branżowych, m.in. Magazyn Online Marketing, Marketer plus. Jego specjalizacją jest Google Ads i Analytics. Prowadził kampanie dla wielu branż i marek, m.in. dla Big Star, Gaspol, F&F, Motrex, Going, Rosenthal, NF Polska, Going, Bridgestone dla Opomarket.pl. Posiada wszystkie certyfikaty specjalisty Google Ads i Analytics. Szkolił też i udzielał konsultacji pracownikom takich marek jak iTaxi, PZU, NC+, skycash ...a nawet samo Google. W 2013 roku zdał egzamin na Certyfikowanego Trenera Google AdWords, wchodząc tym samym do elitarnego grona kilkunastu trenerów z takim statusem w Polsce. Szkolił też pracowników Google z Zespołu Wsparcia Agencyjnego, aby podnosić ich kompetencje niezbędne do rozwiązywania najtrudniejszych nawet case'ów, z którymi borykały się agencje o statusie Google Partner. Na liczniku ma już około 300 szkoleń otwartych, zamkniętych, stacjonarnych i online.

Anna Bichta - prezes zarządu Fundacji Think! odpowiedzialna za tworzenie merytorycznych treści portalu Rozwijamy.edu.pl oraz szkoleniowych, konsulting i doradztwo, prowadzenie szkoleń i spotkań z młodymi przedsiębiorcami. Doświadczony menadżer z ponad 15 letnim doświadczeniem w realizacji projektów dla sektora wyspecjalizowanych usług dla biznesu w obszarze doradztwa i badań rynku i w sprzedaży usług dla klienta instytucjonalnego. W Programie wykorzystuje doświadczenie zdobyte w prowadzeniu firmy, pracy na stanowiskach kierowniczych w biznesie, w realizacji projektów, analizach rynku i procesów, koordynowaniu zadań zespołów projektowych oraz usprawnianiu procesów biznesowych dla sektorów: m.in. FMCG, edukacyjnego, telekomunikacyjnego, finansowego, motoryzacyjnego, budowlanego, wzornictwa przemysłowego. Magister zarządzania i marketingu oraz MBA Programu Thames Valley University.


Małgorzata Polak  – wiceprezes zarządu Fundacji Think! Socjolog, z ponad 15 letnim doświadczeniem w przygotowaniu i koordynacji projektów finansowanych ze środków unijnych, zagranicznych i krajowych. Doświadczenie biznesowe zdobywała w instytucjach finansowych, venture capital oraz instytucie naukowym. Opracowywała, kierowała projektami i zespołami w zakresie edukacji, kultury, aktywizacji społecznej, zawodowej i przedsiębiorczości. W programie wykorzystuje swoje umiejętności analityczne w konsultacjach prowadzonych z młodymi przedsiębiorcami. Wierzy, że we współpracy z innymi, w spotkaniach i relacjach z ludźmi tkwi ogromna sprawcza siła. Odpowiedzialna za tworzenie treści merytorycznych portalu Rozwijamy.edu.pl oraz szkoleniowych, rozwój i kierowanie Programem Rozwoju Przedsiębiorczości i portalem Rozwijamy.edu.pl.