Nasze działania

07.11.2020 (sobota) skupimy się na marketingu w czasach COVID-u, a konkretnie na opracowaniu unikalnej propozycji wartości - USP! Weź udział i dowiedz się, co zrobić w zmienionej rzeczywistości, aby Twój biznes przetrwał niepewne czasy i stał się wyjątkowy w swojej kategorii.

Na szkoleniu zajmiemy się marketingową stroną funkcjonowania biznesu - przede wszystkim sposobami komunikowania wartości stojących za Twoim biznesem w czasie pandemii. Dowiesz się, jak zbudować unikalną propozycję sprzedaży (USP) oraz zaplanować działania marketingowe tak, aby zaistnieć w świadomości swoich klientów, partnerów i potencjalnych pracowników. Tematyka szkolenia uwzględnia również zagadnienia związane z obecną sytuacją gospodarczą wywołaną przez COVID-19.

Dlaczego warto uczestniczyć:

  • Dowiesz się, jak opisywać, komunikować i promować biznes wśród klientów i partnerów biznesowych
  • Skorzystasz z podpowiedzi, jak opracować i wykorzystywać mocne strony produktu w komunikacji z rynkiem.
  • Zapoznasz się z ciekawymi praktykami wykorzystywania USP produktów i usług.

Termin

Szkolenie odbędzie się 07.11.2020 (sobota) w godzinach 10.00 - 13.00. 

W drugiej części warsztatów wystąpienie gościa specjalnego - Kingi Hajduckiej pt. O biznesie w czasach zarazy.

 
Kinga Hajducka - Education and Merchant Development Lider w Allegro. Odpowiada za program edukacji online największej platformy handlowej w Polsce. Jest autorką programów ambasadorskich dla Le Petit Marseillas, O.B., L'Oréal Paris, które skupiły kilkanaście tysięcy ambasadorów. Prowadziła zajęcia na dwóch poznańskich uniwersytetach - Adama Mickiewicza i Uniwersytecie Artystycznym. W swojej pracy wykorzystuje social media, content marketing i magię Word Of Mouth Marketing. Pomaga budować skuteczną komunikację online i długotrwałe relacje w biznesie.

 

  Szkolenie odbędzie się online.

ZAPISZ SIĘ!

Trener:

Patryk Adamczyk - współzałożyciel i dyrektor zarządzający Be About | Hybrid Agency, agencji hybrydowej działającej w obszarze employer brandingu. W poprzedniej roli jako dyrektor projektów strategicznych, a następnie dyrektor marketingu i obsługi klienta Grupy Absolvent. Był brand managerem segmentu video w Grupie Onet-RAS Polska. Posiada bogate doświadczenie w planowaniu kampanii zarówno standardowych (ATL i BTL), jak i niestandardowych (Social Media, Ambient, Event). Autor tekstów reklamowych, scenariuszy spotów kinowych, telewizyjnych oraz radiowych.